پیوستن شرکت قطار شهری تهران به جمع حامیان همایش:

با مذاکرات انجام شده توسط کمیته علمی و اجرایی همایش، شرکت شرکت راه آهن شهری تهران و حومه به جمع حامیان همایش پیوست.

 

انتشار سومین پوستر همایش:

سومین پوستر همایش جهت انتشار اطلاعات روزآمد طراحی در تارنمای همایش بارگذاری شد.

 

تمدید مهلت ارسال مقالات:

با توجه به برودت هوا و شرایط نا مساعد جوی و تعطیل شدن دانشگاه در دوهفته منتهی به زمان برگزاری پیشین همایش، کمیته اجرایی کنفرانس در آخرین جلسه مشترک با انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران تمدید مهلت ارسال مقالات تا 1401/11/28 موافقت نمود.

 

تغییر زمان برگزاری کنفرانس:

به اطلاع کلیه پژوهشگران، دانشجویان و اعضای محترم هیات علمی می رساند:

با توجه به مشکلات ایجاد شده ناشی از سرمای شدید، افت فشار گاز استان و تعطیلی دانشگاه ها بر طبق مصوبات ستاد بحران استانداری خراسان شمالی، تغییراتی ناخواسته در تقویم برنامه آموزشی دانشگاه بجنورد ایجاد و منجر به تعویق 22 روزه امتحانات دانشگاه گردیده است. بر این اساس و به دلیل تداخل زمان اعلام شده قبلی کنفرانس با ایام امتحانات دانشجویان و طبق هماهنگی به عمل آمده با انجمن سامانه های سطوح آبگیر باران، مقرر گردید برگزاری کنفرانس به روزهای 15 الی 16 اسفند ماه 1401، انتقال یابد.
لازم به ذکر است هماهنگی لازم در این رابطه با مراجع متولی و سامانه ISC انجام پذیرفته است. امیدوار است در فرصت باقیمانده بتوانیم مقالات بیشتری از پژوهشگران محترم را در کنفرانس دریافت نماییم.

 

پذیرش مقالات منتخب برای انتشار در نشریات انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران:

در آخرین جلسه مشترک بین کمیته علمی همایش و هیئت مدیریت انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران، با انتشار مقالات منتخب در مجله محیط زیست و مهندسی آب و نشریه سامانه های سطوح آبگیر باران موافقت شد. در این راستا مقالات پذیرفته شده برای ارائه در همایش، پس از ارزیابی علمی توسط داوران به عنوان مقالات منتخب جهت انتشار در نشریه معرفی خواهند شد.

 

عضویت در انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران و اندیشکده تدبیر آب ایران:

با هماهنگی های بعمل آمده با انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران و اندیشکده تدبیر آب ایران، شرکت کنندگان در همایش و ارائه دهندگان مقالات پذیرفته شده میتوانند در روزهای همایش با شرایط ویژه (معافیت پرداخت حق ثبت نام عضویت دانشجویی برای سال اول و تخفیف 50 درصدی عضویت اعضای هیئت علمی و تخفیف 30 درصدی عضوت حقوقی برای سال اول) به عضویت این انجمن و اندیشکده درآمده و در راستای توسعه همکاری علمی و اجرایی و تجربی فعالیت و تجارب و توان تخصصی خود را با اعضا به اشتراک بگذارند.

 

هماهنگی با سامانه تخصصی انتشار مفالات رویدادهای ایران (CIVILCA):

با هماهنگی های بعمل آمده، کلیه مقالات پذیرفته شده در اجرایی یازدهمین همایش ملی مدیریت سامانه های سطوح آبگیر باران در سامانه CIVILICA  نمایه خواهند شد و ضمن پیشگیری از سرقت علمی به صورت مستند و رسمی با نام نویسندگان در دسترس جامعه تخصصی قرار خواهد گرفت.

 

پیوستن انجمن های علمی دانشجویی به جمع برگزار کنندگان همایش:

طی فراخوان اعلام شده توسط کمیته اجرایی همایش، انجمن های علمی مدیریت اقتصادانرژی و عمران دانشگاه با قبول مسئولیت مدنی و مشارکت اجتماعی خود در دانشگاه، به صورت داوطلبانه به جمع برگزار کنندگان همایش پیوسته و در مراحل مختلف اجرایی مشارکت می نمایند. استفاده از پتانسیل های دانشجویی فعال در برگزاری این رویداد ملی و ارزشمند، قطعا به عنوان یکی از اهداف اصلی رویدادهای ملی در راستای توانمندسازی تخصصی دانشجویان در امور اجرایی مرتبط و افزایش انگیزه مشارکت مدنی در جامعه خواهد بود.

 

انتشار کامل مقالات در تارنمای انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران:

با توجه به پشتیبانی کامل انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران، کلیه مقالات پذیرفته شده در همایش در تارنمای این انجمن به صورت کامل بارگذاری و نمایه خواهند شد. 

 

گواهی رسمی شرکت، حضور و ارائه مقاله در همایش:

مطابق با تصویب کمیته علمی همایش، به شرکت کنندگان در همایش به فراخور نحوه حضور در همایش، گواهی رسمی شرکت، حضور و ارائه مقاله در همایش با تایید دانشگاه بجنورد و انجمن علمی سامانه های سطوح آبگیر باران ارائه خواهد شد.

 

دریافت کد اختصاصی ISC:

با پیگیری معاونت پژوهشی دانشگاه بجنورد، کد اختصاصی ISC  به شماره 33062-01220 برای اجرایی یازدهمین همایش ملی مدیریت سامانه های سطوح آبگیر باران دریافت شد.

لینک ISC

 

-پذیرش خلاصه مقالات در یازدهمین کنفرانس سامانه های سطوح آبگیر باران:

به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند، طبق هماهنگی انجام شده با انجمن و با توجه به اینکه در آیین نامه های مربوطه امتیاز ارائه خلاصه مقالات (بند شش ماده سه آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی)، بطور مجزا از امتیاز ارائه مقالات کامل پیش بینی گردیده است (بند پنج ماده سه)، لذا در این کنفرانس امکان ارسال و ارایه خلاصه مقالات نیز فراهم گردیده است.


- هفتمین جلسه کمیته اجرائی کنفرانس( تاریخ: 1401/10/28)

هفتمین جلسه کمیته اجرایی کنفرانس برگزار شد. تا کنون بیش از ۵۰ نفر ساعت جلسات کمیته اجرایی کنفرانس برگزار گردیده و با همکاری دانشجویان اقدامات موثری صورت پذیرفته است.

 

- اخبار کنفرانس:

۱۸ دانشگاه از یازدهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران که در دانشگاه بجنورد برگزار می گردد، حمایت کردند.